Обществени поръчки

Строителни и монтажни работи - възложител: Община Самуил

Наименование:РЕМОНТ НА ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ВЪЗРАСТНИ – С. ПЧЕЛИНА, ОБЩИНА САМУИЛ Възложител: Община Самуил Oсн. предмет: Строителни и монтажни работи Прогнозна стойност: 99 960 лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 31/08/2012, 16:00 ч.  

Виж цялата поръчка

BG-с. Самуил

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

  ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Самуил, ул. "Хаджи Димитър" 2, За: инж. Ахмед Мустафа, Република България 7454, с. Самуил, Тел.: 08477 2020, E-mail: info@samuil.eu, Факс: 08477 2267 Място/места за контакт: Община Самуил Интернет адрес/и: Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.samuil.eu. Адрес на профила на купувача: https://www.samuil.eu/pages/obschestveni-porchki/publichni-pokani.php.   ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА: Строителство   КРАТКО ОПИСАНИЕ: „РЕМОНТ НА ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ВЪЗРАСТНИ – С. ПЧЕЛИНА, ОБЩИНА САМУИЛ“   КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV): 45000000 Описание: Строителни и монтажни работи   КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ: земни работи, зидарски работи, монтажни работи, мазилки и облицовки, доставка и монтаж на дограма, полагане на настилки, бояджийски работи, покривни работи, строителни конструкции, захранващи линии, осветителна инсталация, контактна инсталация инсталация за кабелна телевизия, евакуационно осветление, гръмоотводна инсталация, лични предпазни средства, водопровод, канализация детайлизирани в КСС   ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 99960 BGN   МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: с.Пчелина , община Самуил   NUTS: BG324   ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: Изисквания за изпълнение на поръчката А. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на Участника: 1.Участникът (всеки член на консорциума/обединението) да има положителен финансов резултат /печалба/ през всяка от последните 3 финансови /2009, 2010 и 2011/ години. 2.Участникът (минимум единия член на консорциума/обединението) да е застрахован за „Професионална отговорност в строителството”. Б. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансово състояние на Участника: 1. Годишна данъчна декларация за последните 3 финансови/2009, 2010 и 2011/ години – копие заверено от участника 2. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ. - копие заверено от участника Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, валидни в съответната държава. В. Минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на Участника: 1. Участникът (сумарно консорциума/обединението) да е изпълнил през последните пет години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011), обекти с подобен характер с предмета на поръчката на обща стойност не по-малка от 100 000,00 (сто хиляди) лева без ДДС. 2. Участникът да разполага с Технически ръководител за обекта на договорни отношения, с образователна квалификация строителен инженер или стротилен техник. 3. Участникът (сумарно консорциума/обединението) да разполага минимум със следната техника: 3.1. Багер - 1бр.; 3.2. Самосвали – 2 бр.; 4. Участникът (водещия член на консорциума/обединението) да е регистриран в централния провесионален регистър на строителя за обекти от първа група пета категория. Г. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на Участника: 1. Списък на изпълнени договори за строителство, през последните пет години (2007, 2008,2009,2010 и 2011), придружен от препоръки (оригинал или нотариално заверени копия) за добро изпълнение. Препоръките трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Документи удостоверяващи договрни отношения с Технически ръководител и образователна квалификация – копия, заверени от участника. За удостоверяване на съответно образование, чуждестранните участници представят еквивалентен документ, издаден от образователна институция, призната от компетентен държавен орган на съответната държава. 3. Декларация за собствена или наета техника за изпълнение на поръчката. 4. Удостоверение за вписване в централния провесионален регистър на строителя за обекти от първа група пета категория и валиден талон за 2012г.- копия, заверени от участника Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, валидни в съответната държава.   КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Най-ниска цена   ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:   СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 31/08/2012, 16:00   ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ: НЕ   ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ: - Срок на валидност на офертите – минимум 60 календарни дни считано от крайния срок за подаване на офертите - Срок за изпълнение на поръчката – не може да е повече от 40 календарни дни - Гаранционния срок - не може да е по кратък 60 месеца и се посочва задължително в месеци - Място за получаване на образци – от датата на публикуване на поканата за участие в Регистъра на обществените поръчки, на всички лица се предоставя пълен достъп по електронен път до образците в процедурата на електронния адрес на община Самуил, в раздел „Обществени поръчки“. - Участници обединения и подизпълнители спазват изискванията предназначени за тях посочени в ЗОП - Място на подаване на предложенията – в деловодството на община Самуил, - Върху офертата се записва минимум, име на участника, предмет на поръчката, телефон, факс или електронен адрес и адрес за кореспонденция. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. - Съдържание на оферта – Офертата съдържа два плика – Плик №1 с надпис „изискуеми документи и информация“ и Плик №2 с надпис „предлагана цена“ върху двата плика се посочва и наименованието на участника: • Плик №2 съдържа: 1. Ценово предложение – Образец № 4 2. Ценови показатели - Образец № 14 3. Анализи за сформиране на единични цени • Плик №1 съдържа: 1. Оферта за участие – Образец №1; 2. Списък документи съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец№2; 3. Предложение за изпълнение на изискванията /съдържащ Доказателства за икономическото, финансово състояние и техническите възможности и/или квалификация/ - Образец №3; 4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП – Образец №5; 5. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП – Образец №6; 6. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Образец №7; 7. Списък на основните договори изпълнени през последните пет години, придружени с препоръки за добро изпълнение - Образец №8; 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – Образец №9; 9. Проект на Договор - не се попълва но се парафира на всяка страница – Образец№10; 10. Списък на техническото оборудване - Образец №12; 11. Информация за техническия ръководител- Образец №13; 12. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; - задължителни за спазване образци към поканата 1. Оферта за участие – Образец №1; 2. Списък документи съдържащи се в офертата – Образец №2; 3. Предложение за изпълнение на изискванията /съдържащ Доказателства за икономическото, финансово състояние и техническите възможности и/или квалификация/ - Образец №3; 4. Ценово предложение –Образец №4; 5. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП – Образец №5; 6. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП – Образец №6; 7. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – Образец №7; 8. Списък на основните договори изпълнени през последните пет години, придружени с препоръки за добро изпълнение - Образец №8;. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – Образец №9; 10. Проект на Договор - непопълнен но парафиран на всяка страница -Образец№10; 11. Банкова гаранция за изпълнение - Образец №11 12. Списък на техническото оборудване - Образец №12; 13. Информация за техническия ръководител- Образец №13; 14. Ценови показатели - Образец №14;   СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: 30/08/2012